14 oktober 2016

Update 2: boek Meer brood uit eigen oven

Drukproef boek Meer brood uit eigen oven

Edit: Inmiddels is het boek Meer brood uit eigen oven niet meer verkrijgbaar. Het is vervangen door Brood 2 uit eigen oven. Alleen de titel is anders, de inhoud is hetzelfde gebleven.

Na de vorige update over mijn boek Meer brood uit eigen oven zijn diverse drukproeven de revue gepasseerd. Ik heb met rode pen gestreept en verbeterd en uiteindelijk waren de uitgever, vormgever en ik tevreden. Het was passen en meten om alle tekst en foto's in het boek te krijgen maar het is gelukt!

Het boek wordt op dit moment gedrukt en ik ben net als bij mijn eerste boek Brood uit eigen oven (waarvan inmiddels de vierde druk is verschenen) best wel een beetje zenuwachtig. Om het echt in handen te hebben is toch weer anders dan het bekijken op een computerscherm of een uitgeprinte drukproef lezen.

Nog een week of 3 wachten en dat is het er eindelijk. Ik ben zo benieuwd hoe jullie het vinden!

Je kunt het boek nu alvast bestellen bij Bol, zie daarvoor de link in de rechterkolom. Als je een gesigneerd exemplaar wilt dan kan dat ook. Je kunt me ontmoeten bij signeersessies/demo’s in Rotterdam (19 november) en in Amsterdam (26 november). Verdere informatie daarover volgt nog in een volgende update.



Achterkantboek Meer brood uit eigen oven

6 opmerkingen:

Silvia zei

Je eerste boek is al zo "beduimeld" dat ik er over na denk een tweede exemplaar voor netjes in de kast te zetten.
Ik twijfel er geen moment aan of dat met "Meer brood uit eigen oven" ook zal gebeuren. Voor jou is het het meest spannend, maar ook ik kan niet wachten!! Blijf vooral doorgaan, dan bakken wij met je mee!!

Ilse * BY IK * zei

Inmiddels heb ik vele recepten van jouw blog uitgeprobeerd.
Een "echt" boek in handen hebben, vind ik heel fijn. En heerlijk om in te bladeren op de bank, om te bedenken wat er gebakken gaat worden en om vervolgens mee aan de slag te gaan in de keuken.
Jouw boek komt op mijn wensenlijstje. Kijk er naar uit!
Succes met wachten ... ;-)

Agnes zei

Mijn dag kan niet meer stuk, 'meer brood' boek vandaag gekregen.
Bedankt alweer voor d!e heerlijke recepten. Hoelang het nog naar 'nieuw' gaat ruiken weet ik niet,:-)
en nu ga ik 2 broden bakken.

groetjes
Agnes

Maartje zei

Hallo Levine,

ik wil graag desembrood met niet-volkoren spelt bakken, welke van de twee boeken kan ik dan het beste aanschaffen?

Maartje

Levine zei

Maartje, bedoel je met speltbloem? Je kunt in ieder recept tarwebloem vervangen door speltbloem en volkorenmeel door speltmeel. Kneedtijden worden korter, want spelt is kwetsbaarder dan tarwe. In boek 2 staan meer desemrecepten dan in boek 1.

Maartje zei

Ja, ik bedoel idd speltbloem, volkoren( zelfs van spelt)kan ik niet goed hebben en gist ook niet.Ik bakte tot nu toe een mix van speltbloem en speltmeel met gist.
Dan ga ik het tweede boek aanschaffen, bedankt voor je antwoord.