03 juli 2007

Cadeautje!

Ik ben gek op cadeautjes, zowel om te geven als te krijgen. Ik gebruik expres het verkleinwoord want duur of groot hoeven ze niet te zijn (mag natuurlijk wel ...) als ze maar met zorg zijn uitgezocht en met liefde gegeven. Ik had het als kind al: als ik voor een jarig vriendje of vriendinnetje een verjaardagscadeautje ging kopen dwaalde ik met een paar guldens op zak al dubbend en twijfelend door een speelgoedwinkel voordat ik tot koop overging. Ook nu doe ik dat nog, ik vind het nog steeds leuk om door winkels te dwalen en met zorg een cadeau uit te zoeken voor een jarige job of zomaar omdat ik iemand aardig vind.

Af en toe koop ik een cadeautje voor mezelf, ook erg leuk :-). Zo raakte ik onlangs al surfend op het internet verzeild op de website van de CuliShop. Tsja ........ wat zal ik daar nu eens over zeggen? Kijk zelf maar.

Een paar dagen later werd er een doos bezorgd. Rara, wat zou daar in zitten?

Heerlijke delicatessen van Stonewall Kitchen.

Ziezo ............en nu een beker overheerlijke "Wild Maine Blueberry Tea" en een beschuitje met "Maine Blueberry Honey". Of zal ik er "Caramel Apple Butter" op doen?

Geen opmerkingen: